Wij strijden voor goede doelen en voor elkaar. Wij zijn vrienden. 1 team met 1 doel: de wereld een stukje gezonder en gelukkiger maken. Deze doelen steunen we met onze kennis en kunde. Met gelden. Met onze handen voeten. Met ruimte, zonder gebrek.

Rotary Radboud kreeg in 2018 haar naam, maar werd op 7 september 1987 opgericht als Rotary Medemblik-Koggenland in Kasteel Radboud. Rotary Radboud bestaat uit 17 leden tussen de 33 en 70 jaar oud. Het bestuur bestaat in 2020/2021 uit Frank, Sandra, Dominique, Inge en Pieter. Bijzonder is dat je bij Rotary gewoon wordt aangesproken met je voornaam.

Inspirerende mensen ontmoeten, ideeën uitwisselen en met elkaar spreken alsof je elkaar al jaren kent, inspiratie geven en de jeugd bewustwording aanjagen voor schoon drinkwater, voldoende beweging en genoeg en gezond eten op de hele wereld.

Rotary Radboud helpt mensen. Help ook mee!

Frank Sijbrands

Sandra de Waart