We spelen een 9 holes wedstrijd op de prachtige golfbaan Regthuys, plus 4 funholes, waaronder de befaamde “Hole in the Boat”.

Ontvangst 8 september 2022 vanaf 12.00 uur. Welkomstwoord en uitleg is om 13.00 uur, waarna om 13.30 uur de wedstrijd begint. Vanaf ca. 17.00 uur borrel, napraat, prijsuitreiking en een barbecue op het altijd zonovergoten terras bij Regthuys. Deze wordt traditioneel vergezeld door een veiling met bijzondere kavels.

Dit wil je niet missen! Deelname aan dit unieke evenement kost u € 100,-.

Aan de beginnende of onervaren golfers is ook gedacht. Zij gaan, na een opfrisles/instructies, de baan in met een ervaren golfinstructeur voor een wedstrijd over negen par 3 holes. De kosten hiervoor zijn € 75,-.

Écht geen golfer? Deelname aan alleen de borrel, barbecue en veiling is uiteraard ook mogelijk voor € 50,-.

Schrijf je snel in! Vol = Vol!

Deze Golfdag voor het goede doel is een gezamenlijk initiatief van Rotary Club Hoorn en Rotary Club Enkhuizen.