In samenwerking met Delta Fiber Netwerk heeft Rotary Radboud Medemblik een unieke glasvezel actie om geld in te zamelen voor de KNRM Medemblik. Er is nu voor de laatste vragen een inloopavond in het Wapen van Medemblik op 23 maart van 18.30 tot 20.30.

Rotary Radboud Medemblik heeft een unieke glasvezel actie voor steun aan de KNRM Medemblik.

Ga samen met Rotary Radboud Medemblik voor glasvezel en steun daarbij de KNRM Medemblik!
De glasvezel campagne van Delta Fiber Network loopt tot 30 maart 2022. Wanneer u zich vóór die datum via de site van Rotary Radboud Medemblik aanmeldt bij Delta of Calway glasvezel dan ontvangt u een welkomstpremie van € 25 en ontvangt Rotary Radboud Medemblik € 50. Dit bedrag doneert de Rotaryafdeling volledig aan de KNRM Medemblik.

Deelnemen of nadere informatie?
Wilt u deelnemen aan deze actie of nadere informatie ga dan naar https://www.rotaryradboud.nl/glasvezel of stel uw vraag via de e-mail rotaryradboud@gmail.com

De Rotary Radboud Medemblik heeft geen belang in deze actie. De opbrengsten gaan 100% naar deze afdeling van de KNRM.