Walter Bouwmans

Hoe word je 100? Ontdek wat voeding met je gezondheid kan doen.

Op woensdag 1 juni geeft huisarts Walter Bouwmans een lezing over voeding en gezondheid, op de open avond van Rotary Radboud Medemblik. Dit is voor iedereen die graag gezonder zou willen eten en tussen alle hypes niet weet waar hij/zij moet beginnen.

Voeding is hot
Voeding is een hot item, je kunt er bijna niet omheen. Maar iedere influencer lijkt wel weer een ander dieet te promoten. Wat is er nou echt goed voor je gezondheid? Huisarts Walter Bouwmans verdiepte zich in de wetenschap rondom voeding. Met de juiste voeding kan de kans op vele ziekten verkleind worden. Hierdoor leef je niet alleen langer, maar je leeft vooral langer gezond!

Samen met een aantal andere artsen, diëtisten en wetenschappers richtte Walter de Nederlandse tak van de Physicians Association for Nutrition (www.pan-nl.org) op, met als doel dat zorgverleners meer kennis krijgen over voorkomen in plaats van genezen.

Rotary Radboud Medemblik
Rotary Radboud Medemblik is niet elitair, maar gewoon Westfries. Voor vrouwen en mannen. Voor vriendschap en inspiratie. Met fundraising en support aan maatschappelijke zaken die ons na aan het hart liggen.

Kom op woensdagavond 19:30 uur naar het Wapen van Medemblik en ontdek wat voeding met je gezondheid kan doen én kom kennismaken en ervaar de sfeer. Klik op de knop ‘gratis’ en meld je aan. Let op: Aanmelden kan tot en met maandag 30 mei!

Locatie:
Hotel Restaurant Het Wapen Van Medemblik
Oosterhaven 1, 1671 AA Medemblik

Programma:
Ontvangst 19.00 uur
Aanvang lezing 19.30 uur
Einde 21.00 uur

Deelname is gratis
Klik op de knop ‘gratis’ om je aan te melden.
Kom je samen? Vul dan 2 keer het deelnameformulier in.