Word een kilometervreter en help de hulpgoederen de grens over!
Stichting Caritas Ukraine-Holland verzorgt al vele jaren transporten met hulpgoederen naar ziekenhuizen en kinderinstellingen in de Ukraine. De dramatische ontwikkelingen van de afgelopen tijd hebben de noodzaak van de transporten verhoogd, maar helaas ook de brandstofprijzen. Er zijn vele materialen gedoneerd, maar er is ook veel geld nodig om de transporten te bekostigen. Daarom is ons hoofddoel van dit jaar het sponsoren van de transportkosten. Laten we er samen voor zorgen dat de hulpgoederen ook echt in Oekraïne komen!

Stichting Caritas Ukraine – Holland is gevestigd in het Noord-Hollandse de Rijp. Wij hebben eerder met hen samengewerkt, waardoor we er veel vertrouwen in hebben dat zij met hun jarenlange ervaring de hulpgoederen op de juiste plekken weten te krijgen.

Help ons mee om anderen te helpen en wordt ook een kilometervreter. Elke kilo Opperdoezers brengt het transport 1,5 kilometer dichterbij de ontvangers.

Meer informatie: rotaryradboud.nl/actie