Op 18 mei as organiseren wij, net als 3 jaar terug een grandioze Pub quiz, wederom in JPCoen aan de Veemarkt in Hoorn. Zie ook bijgaande flyer.

De opbrengst gaat naar de kinderspeeldag die wij als club samen met scouting Hoorn, de reddingsbrigade ergens in september gaan organiseren. De kinderen die hier aan mee doen komen uit minderbedeelde gezinnen waar uitjes en kadootjes niet vanzelfsprekend zijn. Op deze dag bieden wij aan 100 kinderen vertier en plezier. Daar is geld voor nodig, en veel ondersteuning.

Naast een fantastische avond steun je ook nog eens een fantastisch doel. Binnen de Hoornse clubs komen we dit nog nader toelichten. Mocht er bij overige clubs ook belangstelling bestaan dan komen we daar ook graag even langs om hier aandacht voor te vragen. Laat dat dan even weten. Naast geldelijke steun, deelname aan de PUB QUIZ, kunnen we ook actieve hulp gebruiken. Hierover worden jullie nog nader geïnformeerd.

Nu eerst de pub quiz, als je met een team wilt meedoen geef je dan op onder vermelding van je clubnaam, en evt teamleden bij Peter de Vries. Geef ook even aan als je een factuur wilt ontvangen op je onderneming?

Wees er snel bij, de tafels gaan hard…

Bedankt voor jullie aandacht en hoop jullie met velen te begroeten op 18 mei, om 20.00 bij JP Coen aan de Veemarkt.